Bani, Curs Valutar, Plati la Banca in Germania - Ghid de Conversatie Roman German Gratuit Online pentru Incepatori

Wo kann ich Geld wechseln?
= Unde pot sa schimb niste bani?
Was ist der Wechselkurs?
= Care este rata de schimb?
Nehmen Sie Euro?
= Acceptati euro?
Nehmen Sie Dollars?
= Acceptati doalri?
Nehmen Sie bar?
= Acceptati cash / bani jos?
Kann ich mit Kreditkarte zahlen?
= Pot sa platesc cu cartea de credit?
Können Sie für mich Geld wechseln?
= Puteti sa imi schimbati niste bani?
Kann ich hier Traveler-Schecks einlösen?
= Unde pot să schimb un cec de călătorie?
Wo ist ein Geldautomat?
= Unde este un bancomat (ATM)?
Wir akzeptieren sowohl Barzahlung als auch Kreditkarten.
= Se accepta atat carduri cat si numerar.


Akzeptieren Sie Barzahlung?
= Acceptati plata in numerar?
Bei welcher Bank kann ich ausländisches Geld wechseln?
= La care banca pot schimba bani straini?
Was würdet ihr mir empfehlen?
= Ce imi recomandati?
Ist es günstiger das Geld in deutschland oder im Ursprungsland zu wechseln?
= Este mai ieftin sa schimba bani in Germania sau in tara de origine?
der Wechselkurs
= Curs de Schimb Valutar
Geldwechsel
= Casa de schimb valutar
Nehmen Sie rumänische lei?
= Acceptati lei romanesti?
Sursa: parte din aceste expresii au fost adaptate de pe wikitravel
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url