Ce mai faci? Saluturi si Intrebari de Baza in Limba Germana partea 2 - Curs Gratuit Online pentru Incepatori

In aceasta lectie continuam sa invatam expresii, intrebari si salutari [saluturi] de baza ale limbii germane. Daca vrei sa recapitulezi aici gasesti :

- prima parte : Saluturi de Baza 1.

- a treia parte : Saluturi de Baza 3.

Wie geht's? = Ce mai faci / faceti? Cum iti merge?
Wie geht es dir? = Ce mai faci ?
Wie geht es Ihnen? = Ce mai faceti? / Cum va merge?
Und dir? [Wie geht es dir? ] = Si tie? [....]
Und Ihnen? [Wie geht es Ihnen?] = Si Dvs.? [...]
Danke, gut. = Bine, Multumesc
Nicht gut. = Nu bine.
Schlecht. = [Imi merge rau] Rau.
Wie heißt du? = Cum te numesti?
Wie heißen Sie? = Cum va numiti dvs?
Ich heiße... = Eu ma numesc...
Sehr angenehm. = Incantat de cunostinta. [formal]
Schön, Sie kennen zu lernen = Incanta de cunostinta. [usual]
Danke = Multumesc/
Bitte = Te / Va Rog. [Cu placere]
Gern [e]= Cu placere.
Alles Gute = Urari de Bine.
Viel Glück = Mult Noroc.
Machs gut = Ai grija de tine.
Geht es Ihnen gut? = Sunteti bine?
Es geht mir sehr gut. = [ Imi merge] foarte bine.
Ich bin krank = Eu sunt bolnav[a].
Ich bin gesund = Eu sunt sanatos[a].
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url