Danken = A multumi Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Lectii Gramatica Gratuit Online

Conjugarea Verbului A Multumi = Danken - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich danke
du dankst
er/sie/es dankt
wir danken
ihr dankt
sie danken

Indikativ Präteritum
ich dankte
du danktest
er/sie/es dankte
wir dankten
ihr danktet
sie dankten

Indikativ Perfekt
ich habe gedankt
du hast gedankt
er/sie/es hat gedankt
wir haben gedankt
ihr habt gedankt
sie haben gedankt

Indikativ Plusquamperfekt
ich hatte gedankt
du hattest gedankt
er/sie/es hatte gedankt
wir hatten gedankt
ihr hattet gedankt
sie hatten gedankt

Indikativ Futur I
ich werde danken
du wirst danken
er/sie/es wird danken
wir werden danken
ihr werdet danken
sie werden danken

Indikativ Futur II
ich werde gedankt haben
du wirst gedankt haben
er/sie/es wird gedankt haben
wir werden gedankt haben
ihr werdet gedankt haben
sie werden gedankt haben

Konjunktiv I Präsens
ich danke
du dankest
er/sie/es danke
wir danken
ihr danket
sie danken

Konjunktiv I Perfekt
ich habe gedankt
du habest gedankt
er/sie/es habe gedankt
wir haben gedankt
ihr habet gedankt
sie haben gedankt

Konjunktiv II Präteritum
ich dankte
du danktest
er/sie/es dankte
wir dankten
ihr danktet
sie dankten

Konjunktiv II Plusquamperfekt
ich hätte gedankt
du hättest gedankt
er/sie/es hätte gedankt
wir hätten gedankt
ihr hättet gedankt
sie hätten gedankt

Konjunktiv II Futur I
ich würde danken
du würdest danken
er/sie/es würde danken
wir würden danken
ihr würdet danken
sie würden danken

Konjunktiv II Futur II
ich würde gedankt haben
du würdest gedankt haben
er/sie/es würde gedankt haben
wir würden gedankt haben
ihr würdet gedankt haben
sie würden gedankt haben

Imperativ
du danke; dank
ihr dankt

Partizip Präsens
dankend

Partizip Perfekt
gedankt







Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url