Fahren = A Conduce Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Lectii Gramatica Gratuit Online

Conjugarea Verbului A Conduce / Merge cu Masina = Fahren - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich fahre
du fährst
er/sie/es fährt
wir fahren
ihr fahrt
sie fahren

Indikativ Präteritum
ich fuhr
du fuhrst
er/sie/es fuhr
wir fuhren
ihr fuhrt
sie fuhren

Indikativ Perfekt
ich bin gefahren
du bist gefahren
er/sie/es ist gefahren
wir sind gefahren
ihr seid gefahren
sie sind gefahren

Indikativ Plusquamperfekt
ich war gefahren
du warst gefahren
er/sie/es war gefahren
wir waren gefahren
ihr wart gefahren
sie waren gefahren

Indikativ Futur I
ich werde fahren
du wirst fahren
er/sie/es wird fahren
wir werden fahren
ihr werdet fahren
sie werden fahren

Indikativ Futur II
ich werde gefahren sein
du wirst gefahren sein
er/sie/es wird gefahren sein
wir werden gefahren sein
ihr werdet gefahren sein
sie werden gefahren sein

Konjunktiv I Präsens
ich fahre
du fahrest
er/sie/es fahre
wir fahren
ihr fahret
sie fahren

Konjunktiv I Perfekt
ich sei gefahren
du seiest gefahren; seist gefahren
er/sie/es sei gefahren
wir seien gefahren
ihr seiet gefahren
sie seien gefahren

Konjunktiv II Präteritum
ich führe
du führest; führst
er/sie/es führe
wir führen
ihr führet; führt
sie führen

Konjunktiv II Plusquamperfekt
ich wäre gefahren
du wärest gefahren
er/sie/es wäre gefahren
wir wären gefahren
ihr wäret gefahren
sie wären gefahren

Konjunktiv II Futur I
ich würde fahren
du würdest fahren
er/sie/es würde fahren
wir würden fahren
ihr würdet fahren
sie würden fahren

Konjunktiv II Futur II
ich würde gefahren sein
du würdest gefahren sein
er/sie/es würde gefahren sein
wir würden gefahren sein
ihr würdet gefahren sein
sie würden gefahren sein

Imperativ
du fahre; fahr
ihr fahrt

Partizip Präsens
fahrend

Partizip Perfekt
gefahren







Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url