Helfen = A Ajuta Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Lectii Gramatica Gratuit Online

Conjugarea Verbului A Ajuta = Helfen - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich helfe
du hilfst
er/sie/es hilft
wir helfen
ihr helft
sie helfen

Indikativ Präteritum
ich half
du halfst
er/sie/es half
wir halfen
ihr halft
sie halfen

Indikativ Perfekt
ich habe geholfen
du hast geholfen
er/sie/es hat geholfen
wir haben geholfen
ihr habt geholfen
sie haben geholfen

Indikativ Plusquamperfekt
ich hatte geholfen
du hattest geholfen
er/sie/es hatte geholfen
wir hatten geholfen
ihr hattet geholfen
sie hatten geholfen

Indikativ Futur I
ich werde helfen
du wirst helfen
er/sie/es wird helfen
wir werden helfen
ihr werdet helfen
sie werden helfen

Indikativ Futur II
ich werde geholfen haben
du wirst geholfen haben
er/sie/es wird geholfen haben
wir werden geholfen haben
ihr werdet geholfen haben
sie werden geholfen haben

Konjunktiv I Präsens
ich helfe
du helfest
er/sie/es helfe
wir helfen
ihr helfet
sie helfen

Konjunktiv I Perfekt
ich habe geholfen
du habest geholfen
er/sie/es habe geholfen
wir haben geholfen
ihr habet geholfen
sie haben geholfen

Konjunktiv II Präteritum
ich hülfe; hälfe
du hülfest; hülfst; hälfest; hälfst
er/sie/es hülfe; hälfe
wir hülfen; hälfen
ihr hülfet; hülfet; hälfet; hälft
sie hülfen; hälfen

Konjunktiv II Plusquamperfekt
ich hätte geholfen
du hättest geholfen
er/sie/es hätte geholfen
wir hätten geholfen
ihr hättet geholfen
sie hätten geholfen

Konjunktiv II Futur I
ich würde helfen
du würdest helfen
er/sie/es würde helfen
wir würden helfen
ihr würdet helfen
sie würden helfen

Konjunktiv II Futur II
ich würde geholfen haben
du würdest geholfen haben
er/sie/es würde geholfen haben
wir würden geholfen haben
ihr würdet geholfen haben
sie würden geholfen haben

Imperativ
du hilf
ihr helft

Partizip Präsens
helfend

Partizip Perfekt
geholfen











Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url