Internare Spital Germania partea 5 - Ghid de Conversatie German -Roman pentru Incepatori Gratuit Online

Si in aceasta lectie continuam sirul expresiilor / cuvintelor si intrebarilor care iti pot fi de folos atunci cand :

- vrei sa mergi la un consult [eventuala internare ] in Germania / Austria;
- esti internat spital si doctorul vorbeste germana;
- studiezi medicina si vrei sa iti intelegi pacienti germani.


Welche Medikamente soll ich einnehmen, wenn ich wieder zu Hause bin? = Ce medicamente trebuie sa iau cand voi fi acasa?
Ich kann nicht gut schlafen. = Am probleme la dormit.
Können Sie mir ein Schlafmittel geben? = Imi puteti da un somnifer?
Ist das schon früher einmal passiert? = S-a mai intamplat si inainte?
Welche Rechte habe Ich als Patientin? = Ce drepturi am ca patient?
welche Pflichten hat der Arzt? = Ce obligatii / indatoriri are doctorul?
Können Sie das richten? = Puteti sa ma faceti mai bine? Puteti sa indreptati / corectati / vindecati asta?
Wie lange wird es dauern, bis es mir besser geht? = Cat dureaza pana o sa ma fac mai bine?
Ich werde ohnmächtig. = Imi pierd cunostinta.
Kann ich essen? = Am voie sa mananc?
Was kann ich essen? = Ce am voie sa mananc?
Kann ich mich bewegen?= Imi este permis sa ma misc?
[Was ] Kann ich trinken?= [Ce] am voie sa beau?
Es tut weh. = Ma doare.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url