La Farmacie in Germania partea 6 - Ghid de Conversatie German -Roman pentru Incepatori Gratuit Online

O noua lectie cu expresii / cuvinte si intrebari care iti pot fi de folos cu precadere atunci cand cauti o farmacie / vrei sa vorbesti cu un farmacist in Austria sau Germania.

Desemeni iti pot fi de folos cand:
- vrei sa mergi la un consult [eventuala internare ] in Germania / Austria;
- esti internat spital si doctorul vorbeste germana;
- studiezi medicina si vrei sa iti intelegi pacienti germani.


Welche Apotheke in Ihrer Nähe hat Notdienst? =Care farmacie din zona dvs. are serviciu de urgenta?
Wo finde ich bitte eine Apotheke? = Va rog, unde pot sa gasesc o farmacie?
Was habe ich für eine Krankheit? = Ce boala am?
Ihre Krankheitssymptome = Simptomele Bolii Dvs.
Ich suche ein Krankenhaus. = Caut un Spital.
Ich habe Schmerzen = Ma doare / Am dureri
Ich habe Kophschmerzen = Am dureri de cap.
Haben Sie ein Aspirin? = Aveti o aspirina?
Konnen Sie bitte 110 rufen. = Puteti sa sunati la urgenta? / 110?
Ich brauche etwas gegen Erkältung.= Am neoie de ceva contra racelii.
Ich brauche Magentabletten = Am neoie de tablete pentru stomac.
Nehmen Sie eine dreimal täglich, nach jeder Mahlzeit. = Luati cate una de 3 ori pe zi dupa masa.
Ich bracuhe ein Rezept . = Am nevoie de o reteta.
Ist das schon früher einmal passiert? = S-a mai intamplat si inainte?
Ich rate Ihnen, zum Krankenhaus zu gehen. = Va sfatuiesc sa mergeti la spital.
Ich brauche ein Pflaster. = Am nevoie de un plasture.
Wann machen die Apotheken auf ? = Cand se deschid Farmaciile?

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url