La Spital partea 4 - Ghid de Conversatie German -Roman pentru Incepatori Gratuit Online

Si in aceasta lectie continuam sirul expresiilor / cuvintelor si intrebarilor care iti pot fi de folos atunci cand :

- vrei sa mergi la un consult [eventuala internare ] in Germania / Austria;
- esti internat spital si doctorul vorbeste germana;
- studiezi medicina si vrei sa iti intelegi pacienti germani.


Ich habe Schmerzen hier. = Am dureri aici.
Zeigen Sie mir bitte, wo es schmerzt. = Aratati-mi va rog unde doare.
Ich kann nicht atmen. = Nu pot sa respir.
Ich kann nicht sehen. = Nu pot sa vad.
Ich habe eine Allergie. = Am o alergie.
Ich habe Ohrenschmerzen. = Ma dor Urechile.
Ich habe einen Husten.= Am o tuse.
Ich habe Fieber. = Am febra.
Ich habe Schüttelfrost.= Am frisoane.
Ich habe Erbrechen.= Imi vine sa vomit.
Ich habe eine Verdauungsstörung.= Am o tulburare digestiva.
Ich habe einen Ausschlag. = Am o eruptie.
Ich habe Krämpfe. = Am crampe.
Ich habe eine Entzündung.= Am o inflamatie.
Ich habe Durchfall.= Am diaree.
Ich habe Verstopfung. = Am constipatie.
Ich habe Halsschmerzen.= Am dureri de gat.
Ich habe Ausfluß.= Am scurgeri vaginale.
Was tun gegen starken Ausfluss? = Ce se recomanda contra scurgerilor vaginale puternice?
Mein Bett ist unbequem. = Patul meu este inconfortabil.
Das Zimmer ist zu heiß. = Este prea cald in camera.
Das Zimmer ist zu kalt. = Este prea rece in camera.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (1)
  • cristina
    cristina 29 martie 2013 la 02:38

    bun foarte bun

Trimiteți un comentariu
comment url