Rezolvare Exercitiu 5 de Verficare - Verbul in Limba Germana - Traduceți în limba germană următoarele propoziții

1. Copilul nu îşi găseşte cartea.- Das Kind findet sein Buch nicht.

2.El lucrează la Berlin.- Er arbeitet in Berlin.

3. Ele aşteaptă afară.-Sie warten drauβen.

4. Nu îmi găsesc caietul de germană.-Ich finde mein Deutschheft nicht.
5. Noi nu avem voie să facem nici o greşeală.-Wir dürfen keinen Fehler machen.

6. El poate să înoate foarte bine.-Er kann sehr gut schwimmen.

7.Eu trebuie să îți spun ceva important.-Ich muss dir etwas Wichtiges sagen.

8. Ce animale de casă vă plac?-Welche Haustiere mögt ihr?

9. Trebuie să te comporți frumos.-Du sollst dich benehmen.

10.Ce vor ei să îmi spună?-Was wollen sie mir sagen?

11. El are o problemă.-Er hat ein Problem.
12. Se ştie totul.-Man weiβ alles.

13. Maşina face zgomot.- Das Auto macht Lärm.

14. Îmi dați dumneavoastră bani?- Geben Sie mir Geld?

15.Eu te văd.-Ich sehe dich.

16. Port mereu blugi.-Ich trage immer Jeans.
17. Doamna este elegantă.-Die Dame ist elegant.

18. Voi deveniți medici.-Ihr werdet Ärzte.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url