Sa Expriman Rugaminti in Limba Germana - Expresii Gratuite Online pentru Incepatori

In aceasta lectie vom invata cum sa adresam / formulam diverse rugaminti / cereri catre o alta persoana pe strada / la spital / restaurant / in dormitor / etc.

Bitte machen Sie das Licht an. = Va rog, aprinde-ti lumina.
Bitte machen Sie das Licht auss. = Va rog, stinge-ti lumina.
Ich kann nicht gut schlafen. = Am probleme la dormit.
Bitte bringen Sie mir ein anderes Papiertaschentuch. = Aduceti-mi un alt servetel, va rog.
Bitte bringen Sie mir eine Decke. = Aduceti-mi o patura, va rog.
Bitte bringen Sie mir ein Kissen. = Aduceti-mi o perna, va rog.
Bitte bringen Sie mir ein Taschentuch. = Aduceti-mi o batista, va rog.
Ich brauche deine Hilfe. = Am nevoie de ajutorul tau.
Bitte stören Sie mich nicht. = Va rog, nu ma deranjati.
Konnen Sie bitte einen Krankenwagen rufen? = Puteti sa chemati o ambulanta, va rog?

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url