Sa mergem la Cumparaturi in Germania - Ghid de Conversatie German - Roman Gratuit Online pentru Incepatori

Ich habe viel Geld bekommen.
= Am primit multi bani.
das Geld
= banii
Einkaufen gehen!
= Sa mergem la cumparaturi!
Haben Sie das in meiner Größe?
= Aveti marimea mea?
Was kostet das?
= Cat costa?
Das ist zu teuer.
= E prea scump.
Nehmen Sie Euro?
= Aceptati euro?
Das ist billig / günstig
= E ieftin.
Ich habe kein Geld mehr.
= Nu mai am nici un ban.
Ich kann es mir nicht leisten.
= Nu imi pot permite.
Ich will es nicht jezt kaufen.
= Nu vreau sa cumpar acum.
Ich bin nicht daran interessiert.
= Nu ma intereseaza.
Ich nehme es.
= O sa-l [o] iau.
Kann ich eine Tüte haben?
= Imi dai o punga?
Versenden Sie auch (nach Übersee)?
= Expediati in strainatate?
Ich brauche Zahnpasta.
= Am nevoie de pasta de dinti.
Ich brauche eine Zahnbürste.
= Am nevoie de periuta de dinti.
Ich brauche Tampons
= Am nevoie de tampoane.
Wir brauche Seife.
= Noi avem nevoie de sapun.
Er braucht Schmerzmittel.
= El are nevoie de ceva pentru durere.
Ich brauche etwas gegen Erkältung.
= Am nevoie de ceva contra racelii.
Ich brauche ein Rasierer.
= Am nevoie de brici
Ich brauche eine Rasierklinge.
= Am nevoie de lama de ras.
Ich verkaufe ein Regenschirm.
= Eu vand o umbrela.
Ich brauche Sonnencreme.
= Am nevoie de lotiune de plaja.
Ich brauche eine Postkarte.
= Am nevoie de carte postala.
Ihr braucht Briefmarken
= Voi aveti nevoie de timbre.
Ich brauche Schreibpapier
= Am nevoie de hartie de scris.
Ich brauche ein Stift.
= Am nevoie de pix.
Ich brauche rumänischsprachige Bücher.
= Am nevoie de carti in romana.
Ich brauche Zeitung.
= Am nevoie de ziar.
Sie brauchen ein Rumänisch-Deutsch Wörterbuch.
= Ei au nevoie de un dictionar Roman - German.

expresii adaptate de pe wikitravel
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url