Schwimmen = A Inota Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Invata Singur Rapid Gratuit pe Internet fara Profesor

Conjugarea Verbului A Innota = Schwimmen - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich schwimme
du schwimmst
er/sie/es schwimmt
wir schwimmen
ihr schwimmt
sie schwimmen

Indikativ Präteritum
ich schwamm
du schwammst
er/sie/es schwamm
wir schwammen
ihr schwammt
sie schwammen

Indikativ Perfekt
ich bin geschwommen
du bist geschwommen
er/sie/es ist geschwommen
wir sind geschwommen
ihr seid geschwommen
sie sind geschwommen

Indikativ Plusquamperfekt
ich war geschwommen
du warst geschwommen
er/sie/es war geschwommen
wir waren geschwommen
ihr wart geschwommen
sie waren geschwommen

Indikativ Futur I
ich werde schwimmen
du wirst schwimmen
er/sie/es wird schwimmen
wir werden schwimmen
ihr werdet schwimmen
sie werden schwimmen

Indikativ Futur II
ich werde geschwommen sein
du wirst geschwommen sein
er/sie/es wird geschwommen sein
wir werden geschwommen sein
ihr werdet geschwommen sein
sie werden geschwommen sein

Konjunktiv I Präsens
ich schwimme
du schwimmest
er/sie/es schwimme
wir schwimmen
ihr schwimmet
sie schwimmen

Konjunktiv I Perfekt
ich sei geschwommen
du seiest geschwommen; seist geschwommen
er/sie/es sei geschwommen
wir seien geschwommen
ihr seiet geschwommen
sie seien geschwommen


Konjunktiv II Präteritum
ich schwömme; schwämme
du schwömmest; schwömmst; schwämmest; schwämmst
er/sie/es schwömme; schwämme
wir schwömmen; schwämmen
ihr schwömmet; schwömmt; schwämmet; schwämmt
sie schwömmen; schwämmen

Konjunktiv II Plusquamperfekt
ich wäre geschwommen
du wärest geschwommen
er/sie/es wäre geschwommen
wir wären geschwommen
ihr wäret geschwommen
sie wären geschwommen

Konjunktiv II Futur I
ich würde schwimmen
du würdest schwimmen
er/sie/es würde schwimmen
wir würden schwimmen
ihr würdet schwimmen
sie würden schwimmen

Konjunktiv II Futur II
ich würde geschwommen sein
du würdest geschwommen sein
er/sie/es würde geschwommen sein
wir würden geschwommen sein
ihr würdet geschwommen sein
sie würden geschwommen sein

Imperativ
du schwimme; schwimm
ihr schwimmt

Partizip Präsens
schwimmend

Partizip Perfekt
geschwommen







Tags: Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url