Scriem o Scrisoare In Limba Germana - Dialog 2 - Lectii Online Gratuite fara Profesor

 Citiți textul cu glas tare:
Bukarest, den 8. Mai 2012


Lieber Onkel Otto,
vielen Dank für den Brief, den du mir geschrieben hast. Wir freuen uns auf neue Nachrichten von euch. Wie geht es euch? Mutter fragt, ob du uns auch besuchen kannst. Sie sagt:"Wenn du Zeit hast, kannst du auch mit mir nach Rumänien kommen". Uns geht es gut. Ich habe noch einen Monat Schule, dann kommen die Sommerferien.
      Deine Einladung war für mich eine Überraschung. Seitdem ich Deutsch lerne, träume ich von einer Rundreise durch die Länder, in denen man Deutsch spricht. Ich weiß vieles über diese Länder.
      Aber München zu besuchen, das Brandenburger Tor zu sehen , die Stadt Berlin und Köln zu erleben, das ist wunderschön. Bei der Rückfahrt schlägst du vor noch Freiburg, Zürich und Wien zu besichtigen. Das ist ja ein Erlebnis! Vielen Dank für die Einladung. Diese Reise ist für mich das schönste Geschenk, dass du mir machen konntest.

Bis bald,viele Grüße von
Gabi

Recitiți textul si Traduceti in Limba Romana. Folositi un Dictionar German-Roman unde este cazul sau acest - Translator Dual Online Gratuit - . La final poti verifica solutia la sectiunea: Rezolvare Exercitii.
Keywords:
Lectii Limba Germana Online Gratuit - Gramatica, Exercitii, Vocabular, Dialoguri Text & Pronuntie Audio pentru Copii, Incepatori, Mediu, Avansati, Fara Profesor. Cursuri, Traduceri, Conversatii, Translator German-Roman, Roman-German, limba germana, gratis, gratuit, conversatie, tutoriale, rapid, invata mp3, video, invata limba germana pe internet singur, nemteasca, muzica, cultura, filme, carti, dictionar, dictionare germane, nemtesti, atractii germania, mancare, personalitati, ciatate, bani, munca, job, job-uri, locuri de munca germania, anunturi germani, berlin, retete, radiouri, radio, teorie si practica, masini, iefine, locuinte, case, apartamente.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url