Sich Spielen = A se juca Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Invata Singur Gratuit Online fara Profesor

Conjugarea Verbului A [se] Juca = [sich] Spielen - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich spiele mich
du spielst dich
er/sie/es spielt sich
wir spielen uns
ihr spielt euch
sie/Sie spielen sich

Indikativ Präteritum
ich spielte
du spieltest
er/sie/es spielte
wir spielten
ihr spieltet
sie/Sie spielten

Indikativ Futur I
ich werde spielen
du wirst spielen
er/sie/es wird spielen
wir werden spielen
ihr werdet spielen
sie/Sie werden spielen

Indikativ Perfekt
ich habe gespielt
du hast gespielt
er/sie/es hat gespielt
wir haben gespielt
ihr habt gespielt
sie/Sie haben gespielt

Indikativ Plusquamperfekt
ich hatte gespielt
du hattest gespielt
er/sie/es hatte gespielt
wir hatten gespielt
ihr hattet gespielt
sie/Sie hatten gespielt

Indikativ Futur II
ich werde gespielt haben
du wirst gespielt haben
er/sie/es wird gespielt haben
wir werden gespielt haben
ihr werdet gespielt haben
sie/Sie werden gespielt haben

Konjunktiv I Präsens
ich spiele
du spielest
er/sie/es spiele
wir spielen
ihr spielet
sie/Sie spielen

Konjunktiv I Perfekt
ich habe gespielt
du habest gespielt
er/sie/es habe gespielt
wir haben gespielt
ihr habet gespielt
sie/Sie haben gespielt

Konjunktiv I Futur I
ich werde spielen
du werdest spielen
er/sie/es werde spielen
wir werden spielen
ihr werdet spielen
sie/Sie werden spielen

Konjunktiv II Präsens
ich spielte
du spieltest
er/sie/es spielte
wir spielten
ihr spieltet
sie/Sie spielten

Konjunktiv II Perfekt
ich hätte gespielt
du hättest gespielt
er/sie/es hätte gespielt
wir hätten gespielt
ihr hättet gespielt
sie/Sie hätten gespielt

Konjunktiv II Futur I
ich würde spielen
du würdest spielen
er/sie/es würde spielen
wir würden spielen
ihr würdet spielen
sie/Sie würden spielen

Konjunktiv I Futur II
ich werde gespielt haben
du werdest gespielt haben
er/sie/es werde gespielt haben
wir werden gespielt haben
ihr werdet gespielt haben
sie/Sie werden gespielt haben

Konjunktiv II Futur II
ich würde gespielt haben
du würdest gespielt haben
er/sie/es würde gespielt haben
wir würden gespielt haben
ihr würdet gespielt haben
sie/Sie würden gespielt haben

Partizip Präsens
spielend

Partizip Perfekt
gespielt

Imperativ
spiele
spielen wir
spielt
spielen Sie







Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url