Sprechen = A Vorbi Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Invata Singur Gratuit Online fara Profesor

Conjugarea Verbului A vorbi = Sprechen - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich spreche
du sprichst
er/sie/es spricht
wir sprechen
ihr sprecht
sie sprechen

Indikativ Präteritum
ich sprach
du sprachst
er/sie/es sprach
wir sprachen
ihr spracht
sie sprachen

Indikativ Perfekt
ich habe gesprochen
du hast gesprochen
er/sie/es hat gesprochen
wir haben gesprochen
ihr habt gesprochen
sie haben gesprochen

Indikativ Plusquamperfekt
ich hatte gesprochen
du hattest gesprochen
er/sie/es hatte gesprochen
wir hatten gesprochen
ihr hattet gesprochen
sie hatten gesprochen

Indikativ Futur I
ich werde sprechen
du wirst sprechen
er/sie/es wird sprechen
wir werden sprechen
ihr werdet sprechen
sie werden sprechen

Indikativ Futur II
ich werde gesprochen haben
du wirst gesprochen haben
er/sie/es wird gesprochen haben
wir werden gesprochen haben
ihr werdet gesprochen haben
sie werden gesprochen haben

Konjunktiv I Präsens
ich spreche
du sprechest
er/sie/es spreche
wir sprechen
ihr sprechet
sie sprechen

Konjunktiv I Perfekt
ich habe gesprochen
du habest gesprochen
er/sie/es habe gesprochen
wir haben gesprochen
ihr habet gesprochen
sie haben gesprochen


Konjunktiv II Präteritum
ich spräche
du sprächest; sprächst
er/sie/es spräche
wir sprächen
ihr sprächet; sprächt
sie sprächen

Konjunktiv II Plusquamperfekt
ich hätte gesprochen
du hättest gesprochen
er/sie/es hätte gesprochen
wir hätten gesprochen
ihr hättet gesprochen
sie hätten gesprochen

Konjunktiv II Futur I
ich würde sprechen
du würdest sprechen
er/sie/es würde sprechen
wir würden sprechen
ihr würdet sprechen
sie würden sprechen

Konjunktiv II Futur II
ich würde gesprochen haben
du würdest gesprochen haben
er/sie/es würde gesprochen haben
wir würden gesprochen haben
ihr würdet gesprochen haben
sie würden gesprochen haben

Imperativ
du sprich
ihr sprecht

Partizip Präsens
sprechend

Partizip Perfekt
gesprochen







Tags: Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url