Trinken = A Bea Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Invata Singur Gratuit Online fara Profesor

Conjugarea Verbului A Bea = Trinken - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich trinke
du trinkst
er/sie/es trinkt
wir trinken
ihr trinkt
sie trinken

Indikativ Präteritum
ich trank
du trankst
er/sie/es trank
wir tranken
ihr trankt
sie tranken

Indikativ Perfekt
ich habe getrunken
du hast getrunken
er/sie/es hat getrunken
wir haben getrunken
ihr habt getrunken
sie haben getrunken

Indikativ Plusquamperfekt
ich hatte getrunken
du hattest getrunken
er/sie/es hatte getrunken
wir hatten getrunken
ihr hattet getrunken
sie hatten getrunken

Indikativ Futur I
ich werde trinken
du wirst trinken
er/sie/es wird trinken
wir werden trinken
ihr werdet trinken
sie werden trinken

Indikativ Futur II
ich werde getrunken haben
du wirst getrunken haben
er/sie/es wird getrunken haben
wir werden getrunken haben
ihr werdet getrunken haben
sie werden getrunken haben

Konjunktiv I Präsens
ich trinke
du trinkest
er/sie/es trinke
wir trinken
ihr trinket
sie trinken

Konjunktiv I Perfekt
ich habe getrunken
du habest getrunken
er/sie/es habe getrunken
wir haben getrunken
ihr habet getrunken
sie haben getrunken

Konjunktiv II Präteritum
ich tränke
du tränkest; tränkst
er/sie/es tränke
wir tränken
ihr tränket; tränkt
sie tränken

Konjunktiv II Plusquamperfekt
ich hätte getrunken
du hättest getrunken
er/sie/es hätte getrunken
wir hätten getrunken
ihr hättet getrunken
sie hätten getrunken

Konjunktiv II Futur I
ich würde trinken
du würdest trinken
er/sie/es würde trinken
wir würden trinken
ihr würdet trinken
sie würden trinken

Konjunktiv II Futur II
ich würde getrunken haben
du würdest getrunken haben
er/sie/es würde getrunken haben
wir würden getrunken haben
ihr würdet getrunken haben
sie würden getrunken haben

Imperativ
du trinke; trink
ihr trinkt

Partizip Präsens
trinkend

Partizip Perfekt
getrunken







Tags: Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url