Urgente si Probleme in Germania sau Austria - Ghid de Conversatie Roman - German pentru Incepatori Gratuit Online

Acest curs iti prezinta o serie de intrebari / cuvinte si expresii folositoare atunci cand ti se intampla sa ai o situatie problematica pe strazile [nu numai] din
Germania sau Austria, fie ca esti un simplu turist, excursionist, in trecere, student, la munca, in cautarea unui job, la concert, meci de football, etc.


Hilfe, ich habe einen Notfall! = Ajutor, am o urgenta!
Was für Notfall haben Sie? = Ce fel de urgenta aveti?
Ich brauche Hilfe. = Am nevoie de ajutor.
Ich habe mich verirrt. = M-am ratacit.
Ich habe mein Handy verloren. = Mi-am pierdut telefonul.
Ich habe mein Portemonnaie verloren. = Mi-am pierdut portofelu.
Kann ich dein/Ihr Telefon benutzen? = Pot sa folosesc telefonul tau/ dvs?
Ich bin verletzt. = Eu sunt ranit[a].
Ich brauche einen Arzt. = Am nevoie de un doctor.
Ich brauche Ihre Hilfe. = Am nevoie de ajutorul dumnevoastra.
Notrufnummer [n] = numar [e] de urgenta
Notruf = Apel de Urgenta
Feuerwehr = Pompierii
Erste Hilfe = Primul Ajutor
Das ist ein Notfall. = Aceasta este o urgenta.
Das ist kein Notfall. = Aceasta nu este o urgenta.
Ich habe ein Tier gefunden. = Am gasit un animal.
Notfall = urgenta.
Konnen Sie bitte einen Krankenwagen rufen? = Puteti sa chemati o ambulanta, va rog?
Ich habe einen Notfall, was tun? = Am o urgenta, ce sa fac?
Ich habe einen Unfall, was tun? = Am un accident, ce sa fac?
Ich rufe die Polizei. = Chem Politia.
Halt! = Stai! / Stop! / Opreste-te!
Ein Dieb! = Un Hot!
Entweder Sie gehen jetzt oder ich rufe die Polizei! = Ori mergi ori chem politia.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url