Vergessen = A Uita Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Curs Gramatica pentru Incepatori, Mediu, Avansati

Conjugarea Verbului A Uita = Vergessen - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich vergesse
du vergisst
er/sie/es vergisst
wir vergessen
ihr vergesst
sie vergessen

Indikativ Präteritum
ich vergaß
du vergaßest; vergaßt
er/sie/es vergaß
wir vergaßen
ihr vergaßt
sie vergaßen

Indikativ Perfekt
ich habe vergessen
du hast vergessen
er/sie/es hat vergessen
wir haben vergessen
ihr habt vergessen
sie haben vergessen

Indikativ Plusquamperfekt
ich hatte vergessen
du hattest vergessen
er/sie/es hatte vergessen
wir hatten vergessen
ihr hattet vergessen
sie hatten vergessen

Indikativ Futur I
ich werde vergessen
du wirst vergessen
er/sie/es wird vergessen
wir werden vergessen
ihr werdet vergessen
sie werden vergessen

Indikativ Futur II
ich werde vergessen haben
du wirst vergessen haben
er/sie/es wird vergessen haben
wir werden vergessen haben
ihr werdet vergessen haben
sie werden vergessen haben

Konjunktiv I Präsens
ich vergesse
du vergessest
er/sie/es vergesse
wir vergessen
ihr vergesset
sie vergessen

Konjunktiv I Perfekt
ich habe vergessen
du habest vergessen
er/sie/es habe vergessen
wir haben vergessen
ihr habet vergessen
sie haben vergessen

Konjunktiv II Präteritum
ich vergäße
du vergäßest
er/sie/es vergäße
wir vergäßen
ihr vergäßet
sie vergäßen

Konjunktiv II Plusquamperfekt
ich hätte vergessen
du hättest vergessen
er/sie/es hätte vergessen
wir hätten vergessen
ihr hättet vergessen
sie hätten vergessen

Konjunktiv II Futur I
ich würde vergessen
du würdest vergessen
er/sie/es würde vergessen
wir würden vergessen
ihr würdet vergessen
sie würden vergessen

Konjunktiv II Futur II
ich würde vergessen haben
du würdest vergessen haben
er/sie/es würde vergessen haben
wir würden vergessen haben
ihr würdet vergessen haben
sie würden vergessen haben

Imperativ
du vergiss
ihr vergesst

Partizip Präsens
vergessend

Partizip Perfekt
vergessen








Tags: Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url